08 besök


Nu i dagarna har jag haft besök av min vän Amanda :)
Hon är numera bosatt i sthlm. fast då och då kommer hon och hälsar på *gillas*
Vi har bland annat sprungit runt på stan och försökt förnya både hem och garderob.
Resultatet blev väl sisådär. Det blev en klänning från Monki och en del småpyssel till hemmet.
Klänningen duger nog som nyårsblåsa! Tycker jag nu ja haha. Fråga mig igen imorgon. doh.. men men

Hur som, efter allt rännande på stan så gick vi till kära Indigo och drack vin och åt i vanlig ordning Tabla mixta.
Muuuuums



en vacker dag ska jag ta en bild på tablan innan vi redan huggit in och slukat hälften..


Musslor?! yeak!! sådana vuxenätarpoäng lär jag aldrig få


kronärtskockan blev oxå lämnad ifred.
tur var väl det för det är ju så sjukt mycket mat!!
mätta och nöjda blev vi som alltid!!
Indigo fantaster forever ;)

Igår åkte det lilla trollet hem igen =(
Nästa gång är det bannemejj min tur att tuffa tåg och hälsa på i storstaden!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0