första dejten


För drygt ett år sedan hade jag och min kärlek vår första dejt :love: naaaaw
Dagen till ära så bakade vi vårt första pepparkakshus.
Minns det som om det vore igår. Det pirrar minst lika mycket i magen än idag.
Men jag måste ändå skvallra lite hehe.
Daniel hade tagit med sig en påse öl utifall att dejten skulle vara trist.
Säger han ja. Jag tror minsann stackaren var kissa på sig nervös.
Men då jag är ett ypperligt sällskap så kom aldrig påsen längre än precis innanför dörren.



Förra årets pepparkakshus. Det blev inte historiens finaste.
Men vi hade väldigt roligt under bygget


Igår när jag kom hem från jobbet så hittade jag det här på köksbordet

Minnen
Kärlek!!

Så imorgon ska vi pyssla iordning ett nytt :D

Kommentarer
Postat av: Daniel

hahah va helt klart nervös! ;) men du charma mig fullständigt så det släppte så fort ja klev innanför dörren. känns absolut inte som ett år, är fortfarande nykär i dig älskling <3<3<3

2010-12-14 @ 20:40:58
Postat av: louise

och jag i dig!! kärlekens kärlek :)

2010-12-15 @ 20:14:16
URL: http://louiseomalltochinget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0