lill lördag

På söndag åker min vän Caiza till branäs på säsongsjobb igen. Så då passade vi tjejer på att ha en sista vinkväll. Kvällen började hemma hos Lilliann som hade fixat med ost och kex, mycket trevligt. Sen bar det av in mot stan med taxi kurir. En av flickorna i sällkapet konstaterade att taxichaffisen nog var ett litet ögongodis. Hon sa det till honom och gjorde säkert hans kväll då han helnöjd sa att hon var himla snygg själv. höhö.
Jag höll med henne för en sekund och sa att han nog var rätt tjusig. Men jag ljög helt klart nu när jag tänker efter. Han var nog medelålders och såg ut som någon du råkar hamna bredvid på bussen. En sådan person som du inte har en aning om vad det ens var för kön när du klivit av vid din hållplats. Intetsägande.
Nog om det vi började med strömpis. Det var kul med konfettiregn och massa glitter. Temat var dock inte helt uppenbart? Gaykväll?? tror inte det men vadan detta tingel tangel?...
Kvällen till ära så virade vi in caiza i diverse krims krams.
hon blev ju om möjligt ännu finare =)
Vi konstaterade rätt fort att dj´n var otrevlig och mest bara för att drog vi vidare till Ritz.
Och ja det var roligare. Faktiskt.
Rasmus Seebach spelade. Jag är inget fan men det drog ju folk och folk drar ju folk. Dvs mycket folk.
Han såg inte ut sådär alls??!!
Efter massa dans och mycket tappa bort alla vänner hitta alla vänner tappa bort alla... osv. så slog klockan 2 och vi sa hejdå till lilliann och caiza (kommer sakna dig!!) och gick hemåt. Rebecka sov över och nu är hon hos tandläkaren. Krake. Jag håller tummarna för att dom är snälla och inte har snorkråkor i näsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0