mysiga morgonrockar


Jag och sambon fick matchande morgonrockar av mamman min ;) hooow cute hihi
mycket god idé om jag nu velat säga hejdå till den jag fick av mamma ett annat år :p
men Daniel är helnöjd och nu slipper vi samsas slåss om min.
Då jag är lite av en inredningsfantast i själen så tänkte jag byta min mot mysiga handdukar och hans mot en annan färg. Vi vill ju fortfarande matcha?! haha nä men den måste passa in i badrummet ju.
Så hemtex here we come!! Hoppas det inte är mellandagsrea hysteri på stan.


Vi fick dessutom en smörgåsgrill!! Asbra sak att ha ju. Det går fort man kan variera toasten i en oändlighet och sist men inte minst det är supergott!! Igår invigde vi den med taco toast. yummie in my tummy!!



visst är det en himla tjusig smörgåsgrill?!! *gilla*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0