oreos är överskattade

Jag provade kakorna oreos för x antal månader sen och de var ju lite av en besvikelse.
Här om dagen skulle jag och karlsloken sätta betyg på någon av Marabous sensation.
Jag tar 2 olika bakom ryggen och kvittrar glatt -höger eller vänster älskling?
Höger. Där var den. Den sablarns cookies cream som låter såå bra på papper.
Men vid närmare granskning så inser jag ju att kakfan i chokladen är just oreos.
För sent. Höger blev det. Marabou lyckas ju oftast. Även med oreos.
Inte superdupergod. Men bättre än oreos kakor.
6/10 är väl vad den förtjänar enligt mig.
Nästa gång blir det caramel tjosan saken..
bilar är alltid gott!! mmmmm

Kommentarer
Postat av: Eskilidunn

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!

2011-04-13 @ 15:42:45
URL: http://eskilidunn.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0