jag trodde jag var rolig

skulle gå ut på balkongen för att ta detta kort
tänkte skriva något skämtsamt i stil med jag troor minsann grillsäsongen är över?!! eller vad tror ni?


Då lyckas jag med att dra ner handtaget i ren hej jag tänkte mig inte för manöver. Hahaha!! jag låste liksom ut mig själv. Det var inte roligt. Där står jag barbent i uggs och fulare än fulast myströja med flottigt hår och paniken stiger. Men av någon undermedveten anledning hade jag med mig nycklarna ut. Tur det!! Så det var bara att pölsa igenom snön, förbi pappan som lekte med sitt barn och traska in via trappuppgången.
Igår var inte heller min dag. Gick till Ica och skulle hämta ut mitt paket med kerastase produkter. Vad lyckas jag med då?? Jo jag glömmer mobilen med avin i hemma. Skit!! Jag är ju hopplös ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0