kerastase vs. tresemme

eller varför inte



HISS



DISS

Jag vet att det lika gärna hade klassat in i klassen lyx vs budget. Och inte detta fall är verkligen kerastase värt pengarna. Med tresemme tycker jag att mitt hår blev alldeles strävt. Som om du skulle tvätta det med diskmedel. Usch!! Då ska jag även lägga till att jag vet att håret behöver tid att vänja sig vid nya produkter så jag gav tålmodigt tresemme en ärlig chans på hela två månader. Men icke nej, nicht, tummen ner.
Kerastase har jag använt sen i sommras och det är verkligen bra! Helt värt pengarna. Och med tanke på hur dryga produkterna är så blir det inte speciellt dyrt ändå =) Mitt hår känns inte längre som en strävhårig tax. Dock så ska jag byta från bain divalent shampot till bain de force. Mitt hår är blonderat och utsatt för det ena och andra projektet. Så nu behövs ett mer vårdande och återuppbyggande shampo. 

Var hos min frisör Sofia Nyvall här om dagen =)
(varför säger folk så?? MIN frisör.. idioti!! som om du har en personlig frisör som inte klipper någon annan doh!)
Nog om det hon tipsade mig om hårkurer som man kan göra på deras salong Unikt. Då blandar man till som en supermega duper inpackning typ efter vad just ditt hår behöver. Bra va?! speciellt för mitt trollhår!!
Så det ska jag absolut boka in nästa gång jag klipper mig.


hår hår hår bla bla bla hejdå sålänge




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0