Marabou vintervit

Den var inte superdupermega god.
Den duger om man blir bjuden. Skulle dock inte köpa den igen.
För söt faktiskt. Och nej jag är ingen jag diggar mörk choklad mest för att det är nyttigt bla bla bla...
Sötsaker ska vara söta men den här var ingen favorit.
Kanske för att den var så mäktig. Jag menar om jag är riktigt godissugen så vill jag kunna moffla massa godis. Denna satte stopp för det. Några rutor räcker punkt slut annars blir man sådär godismåendeilla bums. Det är ju ingen hit?! 

Ett litet tips att kunna moffla många godisar när man är tokgodissugen och vill blanda massa godisar. Typ choklad, salt, surt, sött m.fl. Ta massa massa smågodisar. Så gör jag då kan jag lätt skryta med att jag åt flest =)




Kommentarer
Postat av: Rebecka

Sötaste inlägget, ever! Pussens puss

2010-11-11 @ 23:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0