min vapiano recension

Vi valde vapiano på stureplan så recensionen är endast baserad på det.
Jag åt ceasarsallad medans danne och amanda valde pasta. Det var inte den godaste ceasarn jag ätit men helt klart prisvärd och jag skulle absolut kunna äta det igen. Personalen var trevlig och inredningen minimalistisk, stilig men enkel. Inte så mysigt som jag trodde. Känslan av skolmatsal dök upp lite lite grann..
Det berodde nog även på serveringspersonalen som staplade all disk från matsalen i högar för att sedan bära in till disken på stora brickor.
Så det var väl inge fine dining lunch direkt egentligen. Men det är ju inte heller konceptet.

7/10 blir slutbetyget.





Nästa gång jag är i sthlm så ska jag passa på att testa Tacobar =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0