Tack för maten pappa

Idag var ju som säkert alla vet om pappas dag. Fars dag. Jag och systeryster hade shoppat present och bakat. Det var uppskattat och när vi klev innanför dörren så stod maten på bordet. Mums var det!!
En gång i tiden var pappa kock och skillsen sitter i =)
Jag, syster, hunden Ellen och katten Findus trängdes sedan och mös i soffan med massa bakverk och té.
tom. promenaden hem i mörkret var trevlig då någon pysslat med att tända x antal marshaller i x antal timmar
det tackar jag för! mys mys.. julkänslan gör sig påmind igen!! wihooo
Kom precis hem till en tom lägenheten. Satans karl att vara på utbildning.
Får helt enkelt sysselsätta mig med att lägga patiens eller något annat singelspel såhär på kvällkvisten. Eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0