tack snälla

Jag hör till dom som säger tack när man förväntas göra det. Men det finns även en grupp människor som änvänder sig av frasen tack snälla. Det låter så himla trevligt tycker jag. Varje gång någon säger så när jag tex. håller upp en dörr eller dylikt så tänker jag alltid att jag oxå ska börja med att säga så. Tack snälla istället för bara tack. Men som vanligt så går det inte in i mitt huvud och jag förblir en "vanlig" tack sägare. Nog får vara nog!
tack snälla för att ni läser min blogg!!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Ha ha ha! Vilken rolig tanke! Och nu när du skrev om just detta kommer jag på att jag tror att jag säger "tack snälla" faktiskt...:)

2010-11-03 @ 10:19:52
Postat av: louise

klart du gör!! ;p

2010-11-03 @ 17:52:03
URL: http://louiseomalltochinget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0