tacka högre makter för vänner

Ikväll är jag egentligen bara sugen på att bara gå i ide. Men jag ska bli på bättre humör trots att det känns som om istiden är kommen och värre. Tack jenny för att du ställer upp i tid och otid!!
För att vara på den säkra sidan så vill jag tillägga att allt är rosa moln med min sambo så det är inte därör jag vinterdeppar!! Ikväll behöver jag en vän att snick snacka med, så som bara vi flickor kan!
Sorry det manliga könet men i de flesta fall så är vi kvinnor bättre på det än ni.
Vi är som födda för att babbla tills luften tar slut ;) eller jag är iallafall!
nu ska jag dricka upp min iskalla cider, ta mig ut i kylan
och
hem till jenny och skaffa mig ett leende på läpparna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0