ZUMBA

Idag var dagen D kommen. Dagen då vi skulle köra ett pass Zumba. Den ni!! Är rätt så stolt över både mig själv och min kompanjon, vi trampa varken oss själva eller någon annan på fötterna wihooo. Lite svettigt var det och jag tänker inte skylla på min dåliga kordination utan på läraren att jag kanske inte gör det igen.
Kan inte påstå att han var speciellt bra på att lära ut. Vi funderade på om han ens kunde höger och vänster?
Jag vet jag vet att jag inte ska vara den som är den nu men... Han var rätt rund?!! Ingen Patrick Swayze i Dirty Dancing direkt och då menar jag inte att han är någon läckerbit heller. För visst vill man ha en fit instruktör?? Liksom hej hej hallå om rör på fläsket blir du såhär Zumba fit. Inte en liten rulta som flåsar runt mer än oss andra??
Njaeee.... Mer inspiration till oss mänskliga tack!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0