arg som ett bi

+#!!%&?? bajs comviq. jag blir så förbannad!!! beställde ett nytt simkort till min mobil häromdagen då mitt gamla var ca 10 år gammalt. Som ni då kanske kan räkna ut så var det med andra ord inget 3G kort utan ett gammalt som gatan GSM kort. Så teckningen var ju inte alltid hundra och att surfa med det var inte heller att rekommendera. Det var med andra ord dags att uppgradera sig. Och visst tanta på comviq var sååå hjälpsam och skulle skicka hem ett på en gång. Vad händer då???
Jo idag så var jag helt plötsligt okontaktbar. Inga samtal, inga sms. Vad hände? Blev det helt apropå ingenting "ingen vill kommunicera med louise dagen" idag?!! nädå, tanta på comviq har ju såklart avaktiverat mitt nuvarande kort i väntan på det nya aktiverade . utan att informera om det. smart, begåvat, kalasbra, supervettigt. verkligen! näeva inte ett dugg. jag har som så många andra inte ens en hemtelefon så det här var ju verkligen dunderkul. Men det här blir ju som back in the days, före mobiltelefon tiden. Blir ju absolut intressant...
Hoppas hoppas verkligen mitt nya simkort kommer på posten imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0