Bali och bangkok i bilder

Var på semester mellan den 12-26 september. Destination Bali och Bangkok. Mina resekamrater var min sambo och min vän sandra. Det var 2 underbara vi flyr kylan veckor. Första gången jag inte var på semester mitt i sommaren faktiskt. Absolut att rekommendera. Dock var man ju nästintill genomskinlig när man åkte så det blev ingen pepparkaka bränna direkt, då man fick vara lite försiktig med att bränna fläsket i början. Men det var ändå Bali, surfning god mat, ledighet,  kilometerlånga sandstränder, slappa pooldagar, glada balaneser,  tokbillig shopping, roliga utekvällar och fina solnedgångar och såklart mycket mycket mer. Tänkte bjuda på lite bilder
kuta beach
drinkarna som såg godare ut än vad de var på the palm
jag
tjusig buss
manikyr för 35kr
vårat hotell
kuta beach
bali diva inn
kärlek
tuk tuk i bangkok
mbk i bangok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0