blev inte rik som ett troll

attans!! inte ens en ny bingolott vann jag. Ingen av oss 4 för den delen heller. Jag var snuskigt nära 100 000 kr. Och jag fick dom 4 i rad bland de första numrena på 3ans bingo. Men sen gick det tydligen ut på att få en dutt på varje rad. Skit oxå. Gästen ikväll var pernilla wahlgren. Lagom nedvärderande människa. Hon visade stolt upp alla sina klackar i sin sko garderob. Jag hade säkert haft lika många par om jag hade sparat alla mina avdankade skor. Vad är det för vits med att låta saker man inte använder samla damm för att kunna skryta med störst skosamling? sopa. Kvantitet har stigit henne åt huvudet. Dessutom kom vi fram till att den familjen är lite lik en sekt. Nog om struntprat. Tack för middag och fina sällskapet kära ni!! Jag har skrattat massor ikväll och magträning på det viset är ju tom. kul =)

Kommentarer
Postat av: Doris

Ja hej jag såg att du inte ens vann en bingolott! attans.. men hade du kunnat förklara reglerna i shot roulette ? tack för mig

2012-05-10 @ 19:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0