Fredagsmys

Klev upp lagom motvilligt kl 9.30 imorse. Kallt det är ute nu!! Möts av den kalla luften som på något underligt vis lyckas lukta lite små gasigt, ja prutt liksom. Säkert inte bara jag som märkt att kylan luktar otrevligt.. Inte alltid men ibland. Nog om det.
En annan tanke jag tänkte idag var tvi på stökiga småbarnsföräldrar! Inte första gången jag stör mig på detta så nu ska jag lova mig själv att aldrig göra detsamma. Nämligen låta bli att plocka upp efter mitt lilla kladd monster när jag vart och ätit på restaurang. Det ligger ju kladdiga små wannabe jumbo ostbågar blandat med blöta mariekex och för att inte glömma barnmaten precis överallt på golvet, bordet, stolen säkerligen fönstret där de suttit. Nä så ska jag aldrig göra om jag någon gång skaffar smått.
Nu är det kväller och dags för mys! På torsdag äts det ärtsoppa, på lördag är det fest, men fredag är ändå den dagen som känns bäst la la laaaa =) Slutade jobbet för en timma sen. Väl hemma säger min kära sambo
-hoppa in i badet så fixar jag maten. Underbara karl <3
sagt och gjort!! nu är jag nytvättad och luktar honung och mjölk (favorit duschgelé lukt) och som grädde på moset så bjuds det på tacos med favoriterna mini tubs det är vad jag kallar fredagsmys!!
tack för mig!! nu är det tacotime... weeeiii
TREVLIG KVÄLL vi hörs och störs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0