glömde..

Har ett (enligt mig) superbra tips nu när det börjar bli in-i-märgen-kallt. Förresten har ni oxå hört att det ska bli den kallaste vintern här i Sverige på över 100år. Attans!! Nu svävar jag iväg igen, så åter till ämnet. Mitt tips är att använda den lilla badkars avlastningen? "hyllan" eller vad jag ska kalla den som tidnings och godishållare. Funkar säkert ypperligt som avlastningsbord för min "hemmagjorda" chailatte som jag snart ska avnjuta.
Heja espressohouse chailattepulver =)
Jag erkänner, tidningen blev aningens blöt, men inte oläsbar =) Skyller på storleken. Den har betydelse i detta fall. Hade tidningen vart mindre och istället med fler sidor så hade problemet vart löst. Ett tips till er aftonbladet??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0