halloweenkläder

mitt mission idag är att fixa halloweenkläder =) Hoppas jag lyckas med något bra. som vanligt är jag ute lite i sista sekund och borde kanske börja oroa mig för att kläderna inte hinner dyka upp i tid om jag nu måste beställa från nätet. men men... det löser sig!!
det här kanske vore något?
469kr från bodega.se
jag har precis vart hemma hos mamma och matat diabetes kissen shaggy och kollat på days. hade katten felix som sällskap i soffan som gjorde sitt bästa för att äta upp min nagelfil.
en annan favoritsyssla som han har är att slicka på fotografier.

Kommentarer
Postat av: eemmaaj - saveu ♥

Du får jättegärna berätta vem du tycker bär klänningen bäst på min blogg, :') Kram ♥

2010-10-27 @ 12:09:39
URL: http://saveu.blogg.se/
Postat av: Gina Tricot News - Mathilda

Haha, ja det var en rolig utklädnad :)

2010-10-27 @ 22:31:56
URL: http://ginatricotnews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0