rena högar

Då har man tvättat färdigt för den här gången. Lika tråkigt som vanligt, men dock så nödvändigt. När man inte har egen tvättmaskin i lägenheten så måste man ju snällt samsas om tvättstugorna och passa tider... Suck inte min bästa egenskap. Tidsoptimist javisst!
Har tänkt på en sak. Utomlands i tex. Bali kan man ju lämna in sin tvätt och få den tvättad, torkad och struken för nästan inga pengar alls. Det borde verkligen finnas här i Sverige med. För oss som inte orkar eller har tid att passa tvätttider. Eller bara vill slippa alla bittra tanter som sätter upp den ena efter andra arga lappen i tvättstugan. Vilken genial idé!! För vad jag vet så finns det väl bara kemtvätt här? Iallafall i Örebro?? eller??
tack å hej för mig.
nu ska jag krypa ner i min stora kalla tomma säng alldeles allene, hjärtat är på utbildning på annan ort. Pyttsan

Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0