vänner för evigt

Utkast: Okt. 21, 2010 Vad hände?? jag sparade ju och publicera, men men får väl göra om, göra rätt. Så här får ni gårdagens inlägg:
Jag har verkligen underbara vänner. Inatt när jag och Sandra skildes åt så fick jag låna hennes överfallsalarm. Det slog mig inte just då. Men idag kom jag på att då hade ju inte hon något! Och nej vi har lika lång/kort hem. Tack vännen!! Det var en så fin gest men idag ska hon få tillbaka det och jag ska skaffa mig ett eget. Du är så omtänksam att du inte ens tänker på din egen säkerhet, dumma flicka!! Tänk om det hade hänt dig något? Hade aldrig förlåtit mig själv. Älskar dig!!
Idag hade jag lite kvalitetstid med min  barndomsvän Rebecka. vi har vart vänner i 25 år!! den ni =) Alldeles för sällan vi ses, skrattar nog aldrig så mycket som med dig. Idag hittade hon på en helknäpp historia om Ty i extreme home makeover och en 17 årig stalker brud, vars högsta dröm var att gå på dejt med Ty. Vilket dom gjorde. Hon i lackklänning och en endast en liten fläta av hår bak i nacken. Och de hångla loss rejält... Nog om det jag erkänner jag gick på det. Höhö men måste försvara mig med att de hade väl de flesta gjort med Rebeckas detaljer och inlevelse. På söndag ska vi ha pyjamasparty och spela bingolotto. vilken helkväll, jag längtar redan. Är helt säker på att vi kommer vara vänner livet ut =) Ses på söndag bönan!!! å just det, puss i ljumsken (Rebeckas hatuttryck #1)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Vi kommer vara vänner livet ut, det kan du hoppa upp och sätta dig på! "Or else, I'm gonna haunt you from the other side" ha ha ha...

Jag längtar massor till söndag kväller! Du är mitt hjärta!

2010-10-23 @ 02:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0