bada i en skopa vanish eller två



Jag är helt enkelt bara "smutsig". Förutom brun utan sol lukten,
så är även fläckarna en lagom störig nackdel :mad:
Så idag fick jag helt enkelt knata iväg på scrub shopping.
Måste säga att HM har världens sämsta scrub utbud
(kan vara så att det bara är jag som är neggo eftersom jag är trött idag).

Hittade någon slags NIVEA peeling men det lät för skonsamt för att råda bot på min leopard fläckiga kropp.
Borde kanske stoppa mig själv i tvätten med en skopa vanish eller två.
Jag sökte med ljus och lykta efter en scrub! En byggtvål vore något :S
Äsch hur som så kan jag förstå HM´s resonemang.
Åh vi har bara ett märke scrub, då kommer ju folk välja den *smart*
WROOONG!! Välja?? Det är ju precis vad man inte kan.
Det finns inga valmöjligheter!

Så då får det såklart bli den enda scrubben dom hade.
Gissa märket :p
HM´s egna såklart.



Till dess försvar så vill jag ändå tillägga att den doftade underbart!
Jag är numera skrynklig men iallafall mindre fläckig.
Framsteg!
Imorgon blir det en scrubbhandske shopping..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0