det händer grejer


Update på mitt morgoninlägg..
Det började så tjusigt med denna lista för några timmar sedan


Dagens TO DO:

  • Deklarera (skicka ett sms?)
  • PW (i regnet?)
  • Putsa fönstrena (i regnet?)
  • Skrubba bort gammal BUS :(
  • Smörja in med ny BUS :)
  • Shoppa 1 flaska vin (rosé i regnet?)
  • Afterworka med en kompis?
  • Personalfest hemma hos Charlotte :D
  • Blogga!
Hör och häpna trots att min Homergrop i soffan är sjukt insutten så har jag faktiskt bockat av en del.
Jag har

  • deklarerat √


Glöm inte att deklarera ni oxå!
(kände mig lite tuff imorse så drack svart kaffe bara för att)
  • putsat fönstrena√
  • skrubbat bort gammal BUS√
  • bloggat√
Se där!! Dra på trissor. Dessutom har det slutat regna :D
Inte bara slutat regna utan solen lyser till råga på allt!
Så nu finns det inga ursäkter. Dags för en promenad!
Ska slå två flugor i en smäll och besöka systemet påvägen hem.
Någon afterwork blev det inte för min kompis var tvungen att jobba.

När jag kommer hem igen så är det bara att kleta in sig i BUS och låta timmarna gå,
sen ska det duschas, fixas och piffas!
Njuta av några timmar ledighet innan det är dags för att bege sig mot Charlotte :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0