det tar sig i krukan



Ett ynka strå, men jag är lycklig som få!



Den här morgonen startades tidigt 08.nånting?
Jag som hade sovmorgon och kunde legat och dreglat på kudden i x antal timmar till.
Men nej nej, pigg som en mört studsade jag upp :)
Härlig dag idag!
Jag började med att ta itu med gårdagens disk.
Tycker faktiskt det är en harmonisk start på dagen ;)

Man får direkt känslan av att du vart lite sådär duktig
och så doftar det sommaräng om mitt diskmedel.

Myspys. Sen blev det två koppar kaffe.
Nu sitter jag här och överväger en promenad
eller slapp i soffan till days of our lives som jag inte sett på såå länge.

tänk
tänk
tänk

Äh om sanningen ska fram så är det sistvalde iallafall något vettigare en regnig dag.
Aldrig vettigt fullt ut, men då om någon gång vettigaRE.
Nog om det ni förstod poängen va?
Den gick iallafall ut på att jag snörar på mig mina promenadskor och ger mig ut i solen.

Hörs senare kära läsare :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0