en komplimang!



Sällan en sådan liten blogg som min får något så trevligt som en kommentar.
Idag fick jag en! wohooo
En komplimang innehöll den dessutom.
Det gjorde mig ännu gladare än innan :D
Jag är rätt easy to please, vilket jag ser som ett fabulöst drag.
Inte nog med det! Jag är en glad prick :)
Oftast, inte alltid, mer ofta än sällan.
Nästan aldrig bara putt. Ni vet sådär surmulen? Grinig liksom,
utan anledning.
Vårdeprsission?? Äsch knappast!
Jag står än idag för mitt glada utrop jag ofta gjorde som liten,
jag ÄR så LYCKLIG ♥

Om ni nu läste mitt förra inlägg så kan man kanske tro att jag går på något.

Något glädjehöjande medel.
Så är inte fallet så ni vet det :p
Man kan vara fånigt nöjd med allt ändå.




Några nyheter blev det inte i lördagspåsen idag (aka systempåsen).
Det var som jag misstänkte VÄÄÄLDIGT utplockat.
Men glad är jag för det!!
Nu måste jag fixa mig dags för kalas :D

Tjing bloggen.
Hoppas ni alla får en toppenkväll!!

Kommentarer
Postat av: Pretty Random Jewellery

Kika gärna in mina smycken som bland annat Maria Montazami och hennes döttrar bär. Även Malin Åkermans lillasyster och fler kändisar :-)

2011-05-01 @ 10:33:16
URL: http://prettyrandoms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0