idag köpte jag en stekpanna



Shopping i sig är roligt.
Alltid?! Eller?? :S
Vissa saker är dock självklart mindre roligt att shoppa än andra.
Mycket av det man inhandlar är rena nödvändigheter.
Som tops, tandborste, dammsugarpåsar. Ni förstår vad jag menar.
Sommartopp som man faller pladask för trots att man redan har alltför många sådana i garderoben.
Inte så nödvändigt men ack så kul att shoppa.

Idag shoppade jag en stekpanna. Den gamla hade gjort sitt.
Det brände fast och igår fick jag nog. Finito med den! I sopkorgen
snipp snapp slut. bye bye ses aldrig mer igen.

En stekpanna är en "måste ha pryl".
Så idag trippade jag upp på stan och shoppade lite småsaker till köket.
En stekpanna, tvi. Att laga mat är kul.
Men som sagt så finns det roligare saker att lägga pengar på.
Visst att jag börjar bli vuxen,
men det dröjer några år till innan stekpanneshopping klassas som ett nöje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0