Inte bara vår??



Idag var det sommar!! ♥
Folk göttade sig så det heter duga på uteserveringarna.
Timmarna gick och folket blev rödare och rödare :p
Själv så jobbade man de bästa soltimmarna :S
Attans!
Men jag ska absolut inte misströsta.
Blev en härlig kvällspromenad hand i hand med min D. *mys*
Imorgon jobbar jag bara halvdag. Slutar kl 12.00!
Så då ska jag sola, sen baka tårta med systeryster.
Sist men inte minst så tänkte vi bjuda mamma, pappa och våra respektive på grillat till kvällsmat!
Det vet inte syster om än iofs.
Men nu vet du va lillan??

Låter inte fy skamm eller hur? Bra då säger vi så :thumbup:

Kommentarer
Postat av: linette

Nu vet ja! Låter suveränt, men agopago jobbar kväll så du vet! Kanske kan få med en liten tårtbit hem till han så han inte blir jätteledsen! Hörs imorrn Pusss

2011-04-18 @ 21:56:04
URL: http://linettesblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0