mäh hur typiskt??



Idag stod jag inne på jobbet mellan kl. 8-17.
Det var strålande sol utomhus och alla satt och götta sig på uteserveringarna.
Men jag var positiv och tänkte
"äsch det kan jag också göra så fort jag slutat".
Sagt och gjort. Hem och bytte från stickat sen ut i solen :D

Som höll till ganska prick 17.30.
Hann precis sätta mig, redo för att lapa sol.
Då kom molnen. Inte bara ett utan himlen blev grå!
*morr* :mad:
Fick helt enkelt knata hem och städa istället.

Men nu ska jag inte vara så neggo.
Jag har vart på ICA :D
Ska nämna det positiva VS. negativa med att D. inte var med.
positiva: Jag kan strosa runt där inne huuuuur länge som helst.
Snurr, snurr, fram och tillbaka, klämma, känna, titta, jämföra
och samma om och om igen tills korgen är proppfull :)
Jag skulle köpa toapapper och tops.
Slutade med mer än jag orkade bära.
negativa: Det är så fruktansvärt tungt när man måste släpa hem allt själv :(



Ett tips när man måste bära allt själv, köp småförpackningar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0