min syster är himla bra




Jag har för tillfället två runda stolar på min uteplats.
Hur lätt tror ni att det är att hitta runda sittdynor??
För er som inte visste så kan jag berätta att det är lagom svårt.
Det finns. Men dom är fyrkantiga är mer än dominanta på sittdynemarknaden.
Som jag har letat! Har dessutom gnällt om detta i lands problem till systra mi.

Idag fick jag ett mms av henne där hon tagit kort på ett par runda dynor!
Med blommor på :D
Somrigt värre. Hoppas bara att de är lagom stora nu!
Isåfall ska dom inhandlas snarast.
Tänker dock inte berätta om vart dom finns att köpa innan jag lagt beslag på dom själv :p hähä



Tack fina syster för superduperbraiga tipset!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0