solen skinem, himlen är blå!


..Vad det är skönt att leva då :D la la laaaa

Nu ska jag förstöra en kopp svart guld (kaffe) med massa mjölk och socker.

Sen ska jag sätta mig på uteplatsen och njura av solen.

Borde kolla om det finns en tvätttid idag men... äsch!
Det får bli en senare prioritering en dag som denna.

Ska träffa en vän om någon timma eller två.
Tror vi ska sätta oss på en uteservering och bara prata och ta till vara på dagen.
Men jag har ett ess i rockärmen. haha
En sväng på stan och shoppa lite till min uteplats :)

Tänkte om man skulle se till att piffa till den idag!
Helt rätt dag för det, kan jag tycka iallafall.
Vad ska ni göra en dag som denna??


Kommentarer
Postat av: patricia

kul :D

2011-04-12 @ 12:32:14
URL: http://lifeaspatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0