tack för presenterna :D



Fick massa fina presenter så tänkte visa upp dom!






Den här blomman var precis vad som fattades på min uteplats :D
Hur fin som helst!
Hoppas att jag lyckas hålla "Pink Beauty" vid liv så att den snart pryds av massa rosa rosor!
Den är verkligen sååå jag! Jag föredrar lätt rosa rosor framför röda!
Mycket finare! inte sant??



Käcka örhängen va?? :p
Bytte till dom direkt i lördags!



Tredje gången gillt??
Har som jag tidigare nämnt haft död på två inom väldigt kort tid!
Men skamm den som ger sig!
Så nu håller vi tummarna för den här goingen :D
Hitills så blommar den glatt och pryder mitt köksfönster!



Jag är nog inte den lättaste att köpa present till? hihi
Tur att jag älskar presentkort då :D


Känns som om mina vänner känner mig väldigt bra.
Då alla har prickat in perfekta inredningsaffärer :D

Stort tack igen allihopa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0