Du å Jag Lillan, Du och Jag!



Igår spenderades många timmar på ICA maxi
med min älskade lillasyster,vi var där bra mycket längre
än vad det brukar bli när vi shoppar med våra karlar.
Vi rullade fram och tillbaka och snurra runt i varenda liten vrå.
Att dela på en vagn lät som en toppenidé tills att den var full
efter att vi kommit halvvägs in i affären,
men finns det hjärterum så finns det stjärterum!
Nu är kyl och frys fullproppade och middagsmöjligheterna oändliga,
me like.

Idag vaknade jag tidigt i
(hör å häpna) nu för tiden vanlig ordning
;p
En fågel viska i mitt öra att jag för allt i världen inte skulle missa loppisen!
Såklart så behövs en strosa vän även till detta äventyr!
Lotten föll utan att tveka genast på gårdagens offer,
min lillasyster Linette.
Oj oj vilken trevlig dag vi ska ha idag då, jag är suuuuper exalterad.
Kanske, kanske, kanske men bara kanske att jag hittar ett
gammalt stallfönster i spegelform.
Det skulle verkligen vara dagens fynd!
Annars följer säkert lite diverse pryttlar med hem vilket som,
tomhänt vore minst sagt en förlust.

MEN

Jag har en backup plan!
om jag mot förmodan skulle få gasa hem
utan en endaste grunka, så tänkte jag svänga förbi IKEA
och slå till på den här



Den kommer vara så fin såå i köket
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0