Gardinstång



Det var ett tag sedan vi flyttade från vår etta till vår nuvarande trea.
Fortfarande så fattas det en del saker såsom taklampa till köket,
kanske för att jag inte hittat den jag vill ha eller kanske för att jag bara är lat?
Kan säkert komma på massa anledningar att skylla ifrån mig på.
Som att jag lagt pengar på massa annat skoj
och faktiskt sparat en slant på banken oxå.
Men nu får det vara nog med dumheter,
vill liksom bli "klar" här hemma nu.
Sen så finns det såklart alltid saker man vill piffa om eller byta ut.
Men nu ska jag få tummen ur röven och börja fixa,
rum för rum.
Hösten och vintern är väl perfekta årstider för
fixa och dona projekt?

:)

Det fattas dessutom gardiner till köket,
MEN det finns en "vettig" anledning.
Gardinstången var så satans ful och när väl de nya tapeterna var på plats
så tog det verkligen emot att slänga upp den igen.

Gardinstänger är väl inte direkt prio ett om jag nu ska jämföra
med exempelvis taklampa till köket haha
Fast nu har jag spanat runt lite på nätet och jag vet iallafall vad jag
inte vill ha nu



svarta har vi nu i alla rum
, fast med en svart baotastor knopp?!
hmpf och ja, jag är minst sagt missnöjd.
Jag tror minsann jag vill ha enkla vita
typ som


den här!

Tänkte börja med den i "mitt" rum så fort väggarna är färdiga,
vilket blir när jag väl bestämt mig för om jag bara vill ha
vitt eller blommigt. Fröken beslutsångest ni vet
:(
Om gardinstången sedan faller i min smak så är det bara
att beställa tre par till, till de andra rummen.
Sounds like a plan!

Kommentarer
Postat av: Liisa -Följ mig på Malta!

Oh Vampire diaries, tack för tipset!



Näe tyvärr så finns ju inte det :( Jag har fått lära mig att röka light och får unna mig mint då jag är hemma ;P

Hade ni tänkt komma till Malta måntro, därför du undrar? :)

2011-08-18 @ 10:29:17
URL: http://li5a.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0