just my luck



Ledig söndag och planerna för sol och bad är som bortblåsta,
det regnar såklart!
:(
Men varför hänga läpp? Närå jag tar med mig vänner och drar på loppis
:)
Hoppas hoppas och håller tummarna för ett riktigt fynd!

Vad ska ni göra denna regniga augustidag?

Dessutom har jag en ännu en ROLIG dag att se fram emot i veckan som kommer!
Kräftskiva i vänners hus nästa fredag, uj uj uj jag är såå taggad.
Knep åt mig uppgiften som hattansvarig snabbare än blixten hähä.

Förra årets kräftskiva var en solklar hit och det kommer denna också bli!

Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

allt bra?:)

2011-08-09 @ 02:49:27
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Upp med loppisfynden snart vavava? :d

2011-08-09 @ 10:57:20
Postat av: rebecka

Åh, boooooooooring, du måste förgylla min dag med fler inlägg, allt för mig!! eller....;S Närå, emn din blogg är för beroendeframkallande!

2011-08-09 @ 16:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0