Life is simple, don´t make it complicated



Det här med tryck på kläder jag vara en himla kul sak.
Ibland är dom bara så solklara



Tyvärr stämmer dom här raderna inte in på alla,
vissa har det bara inte lätt utan får kämpa med det allra mesta.
Dock så ska den här tishan pryda min kropp,
jag har glidit lite på ett bananskal hitills
(som en spåtant sa att jag skulle göra genom hela livet?!).
Men det tar jag i trä på hundra gånger om,
jag ÄR lyckligt lottad och har inte vart med om några större motgångar änsålänge,
vilket jag är så tacksam för.
Men visst har orden en mening oxå?
Nog för att det kan vara komplicerat ibland,
men måla inte upp det till något värre än det faktiskt är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0