Noramarken och noraglass



Via facebook fick jag veta att det är Noramarken imorgon!
Det får man väl inte missa?
Noraglass bör inte underskattas och sen marknaden,
självaste marknaden.. Strosa, peta, glutta, köpa.
Låter som ljuv musik i mina öron.
Då det är formel 1 imorgon så fick karln min ett fripass
även denna gång.
Så ska man kanske lura med sig Lillan igen?!
Stackarn, för mycket tid med mig kan vara påfrestande
har hon erkänt haha
Men på måndag börjar jag jobba igen så då får hon
lite lugn och ro haha.

Den här ska jag sjunga i bilen heeela vägen till Nora imorrn:

"Tre små gummor skulle gå en gång,
till marknaden uti Nora.
Vi ska ha roligt, sa gummorna de små,
vi ska ha roligt, det kan ni väl förstå.
Åka karusell, äta karamell
å fröjdas hela dagen uti Nora!"

Hoppas mamma vill följa med så att vi blir tre små gummor
:)

Kommentarer
Postat av: Linette

Nej det där har du fått om bakfoten, jag älskar att umgås med dig! Kanske har tyckt att du varit lite energisk ibland eller nåt :P

2011-08-28 @ 11:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0