Spegel med förvaring



Det här med förvaring kan man aldrig få för mycket av,
det har min smarta far sagt.
Visst stämmer det?



Speciellt i ett dressingroom!
Den här spegeln är väl bra fiffig?
En sån skulle inte sitta helt fel, en helkroppspegel
är ändå ett måste så varför inte en med förvaring i?
För en gångs skull så finns inte en gnutta beslutsångest
hos mig. Den vita vore isåfall självklar, såklart!
Nu ska jag bara googla och kolla vartifrån denna smarta lösning är..
Wish me goodluck

(men jag måste erkänna att den inte var den snyggaste spegeln jag skådat,
och det praktiskta har änsålänge inte fått övertaget över det fina! eller?)

Kommentarer
Postat av: Sophie'

allt bra idag? :D

2011-08-20 @ 16:02:18
URL: http://sssophiies.blogg.se/
Postat av: Diana

Hej,
kom du någonsin fram till vart den här spegeln var ifrån och vart man kan köpa den?

Mvh Diana

2012-09-24 @ 11:26:31
URL: http://ladydiana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0