ullared vs. milano??

I september drar karln till Milano för att glo på fotboll, jag kan inte påstå att jag gråter blod för att jag inte ska följa med. Undrar om det här med sportintresse är ärftligt?? För liksom mina föräldrar så intresserar tom. Reklmerna mig mer än själva matchen oavsett om det är Sverige som spelar eller inte.. Iofs. Så finner jag vissa reklamer otroligt roande, men ni fattar poängen?! Hur som så funderar jag nu på en liten flickutflykt för att väga upp det hela. En viss person föreslog ullared!?! Sakta i backen. För det första är det för att personen ska slippa följa med, och sen när blev Italien och gekås jämförbart?? Typ aldrig haha. Shopping weekend någonstans?! Hms.. Förslag? :-D Men missförstå mig inte nu, jag vill fortfarande ta en roadtrip till ullared!! Så mina vänner, någon som anmäler sig frivillig?? :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0