Big Brother deltagarna

Igår drog det igång igen.
Big Brother!!
Som jag har längtat. Jag tror inte jag missade ett avsnitt förra gången.
Ren och skär meningslös underhållning.
B kändisskapande.
Sjukt roande enligt min mening.
Daniel håller inte med mig på den punkten.
Då han är på utbildning på annan ort större delen av mars
så kommer han slippa bevittna
när jag faller djupare och djupare in i mitt Big Brother beroende.
Arma krake när han väl är hemma så kommer han knappt förstå vad som hände.
En grönsak stirrandes som i trans mellan 22.00-23.00 varje vardag kväll.
haha
Nä fy det låter ju alldeles för illa.
Önskar verkligen att jag inte föll för denna typen av underhållning.
Men det faschinerar mig mer än vad jag borde erkänna.
Jag njuter av intrigerna, pinsamheterna och allt vad programmet går ut på.
Drama. Fantastikt.

Såg såklart premiären igår och min första uppfattning om deltagarna är inte riktigt spikad och klar.
Men vad jag tror just nu så kommer jag att störa mig på läraren som genast skulle kramas med allt och alla trots att det blev lite påtvingat och pushigt. Inte alls mysigt och charmant.
Jag tror att jag diggar göteborgaren som även var kock och skulle sakna sitt jobbiga x.
Mansgrisen vars mamma hade anmält honom som utgav sig för att ligga med det mesta är även han en solklar irritations person.
Han i glajjer som dansade hellre än bra kan nog vara en rolig prick.
En av deltagarna är från Örebro :D 
Så på honom hejar jag väl kanske lite undermedvetet bara för att.
Kan man tycka något annat än att jätten verkade rätt go oxå?
Är det bara jag eller visst var det ingen megahottie med i år?
Kan vara jag som är blind bara för att jag är kär och galen.
Men men hur som.
Det var mitt lilla BB inlägg.

Tjing tjong medaljong. Nu ska jag rota i kylen för att sedan invänta Big Brother





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0