bye bye din fula stol

Jag och Daniel började disskutera latte morsan brott.
Vi kom snart fram till att hon säkerligen bara lånade den. 
Hon trodde väl inte direkt att vi behövde den just idag någon timme.
För vem sitter och njuter av sin uteplats mitt i vintern?
Typ ingen vettig person iallafall.
Men nej nej. Hon ställde aldrig tillbaka den.
Men jag sörjer inte.
Stolen var som sagt ful och dessutom missmatchad med resten av utemöblerna.
Att även dom är fula kan jag iofs. tillägga.
Men dom matchar iallafall.
Så jag hoppas och tror att lattemorsan har bättre änvänding för den mobbade stolen.
Varsågod! Slit den med hälsan.

Nu inväntar jag våren då jag kan börja pilla iordning på min uteplats :D
Jag ska styra upp blommor, nya möbler, myggljus, doftljus, lyktor och massa fint!
Kommer bli sååå bra!!



www.bygghemma.se

Jag har snöat in mig på vitt och något liknande detta skulle jag vilja ha på min uteplats :)
Priset kan ju dock diskuteras då man tydligen blir bestulen här..

5.995kr rabatterat och klart





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0