Dagens ros

Jag gillar att laga mat. Det är roligt!!
..om man är minst 2..
Den här veckan har jag ofrivilligt bantat,
sambon är bortrest och att laga mat till mig själv är inte lika kul.
Så den här veckan har det blivit mest knäckemackor, frukt, nudlar.
Någon sallad har jag även lyckats peta i mig.
Men den har jag heller inte lagat själv.

Runt luchtid hade jag precis slutat jobbet och magen kurrade värre än värst.
Jag började planera min lunch i huvudet, 
och det började genast vattnas i munnen.. mmm MAT!!
Fast jag insåg rätt fort att jag inte skulle ta mig för någon som helst matlagning denna dag heller.
Så tanken var att jag skulle lista ut ett bra take away ställe för att sedan röra mig hemåt.
Då hittade jag två vänner på espresso house så jag tog en kaffe och joinade dom,
vi tjitt tjatta om allt möjligt mellan himmel och jord.
Maten föll i glömska.
Men då kom Silvester förbi stressad som vanligt.
I tassen höll han i en påse från saigon som han apropå mest ingenting hade köpt till mig!! naaaw gulle då
Han tänkte att jag nog var hungrig och dök upp som räddaren i nöden.
Hungrig?! Svulten snarare.
Så nu har jag gått lös på boxen och är mättare än vad jag iallafall vart på en vecka!!

STORT TACK SILVESTER, DAGENS ROS TILL DIG



Kommentarer
Postat av: Silvester

DU E BÄEST!

2011-02-07 @ 12:44:02
URL: http://silvestermujkic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0