klädkammar fix :D

Sådärja!! Nu har jag flyttat, pysslat, donat, hängt, rensat och grejat.
Det är inte helt klappat och klart än men jag har kommit en bra bit på vägen :)



prydliga högar med t shirts
klänningarna och dylikt fick såklart hänga på galge



skjortor samt koftor



överblick över MIN lilla klädkammare



lite skor



fler skor



dessutom doftar det vanilla and cream :thumbup:

La även liiiiite tid på att fixa till lite bland sambons kläder



tröjor av alla dess slag



byxor

Känner jag mig rätt stolt med kvällens projekt !!
Helt plötsligt så har man gjort något vettigt av denna snöiga måndag..

Hej så länge!!

Sov gott och håll tummarna för att våren är här när vi vaknar imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0