nu säger jag hejdå

Slösurfade nyss och läste blogg efter blogg efter blogg.
Hamnade på en där det fattades bilder.
Vilket vi allihopa vet är ett big big BIG mistake!!
Bilder ska man ha, det tycker folk är kul,är vad man ständigt får höra.
Jo visst det ligger säkert en sanning i det hela.

MEN

Nu var det såhär att den där bloggen var sjukt underhållande.
Så den blev till ett bokmärke.
Jag ska besöka den igen. Om och om igen.
Med eller utan bilder, så det så.

Nu till vad det egentligen har med min blogg att göra.
Mest ingenting, mer än att jag fick en släng av inspiration.
För en sekund så tänkte jag eh jag slutar blogga.
Bara sådär huxflux. För hennes blogg är mycket bättre.
Det finns ju redan en hel uppsjö av bloggar så min e ju bara en liten skadad fluga på vindrutan.

FAST

Nej så är det ju faktiskt inte alls.
Jag har ju er!! Mina kära läsare.
Som jag är så glad för att ni återkommer.
Någonting måste alltså vara av intresse.
Det gör mig glad ända in i själen.

Precis som den lilla flugan på vindrutan.
Kan tyckas att ingen bryr sig.
En i mängden.
Men några bryr sig av hans flugvänner.
Det tror jag.


Men nu slår kl snart 17, det innebär fredagsmys.
Jag är lycklig och tänker tillbringa denna kväll med min kärlek.
Utan bloggen.
Men vi hörs imorgon.

Ha en superduperkväll allihopa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0