rena djungeln med tapeter..

Var som sagt iväg till tapetbutiken idag och skulle shoppa tapeter till köket.
När vi kom ut utan tapeter så sa Daniel att han visste att det skulle blir så.
ÖH VA?? Jag stod där förvirrad som ett kryss och var mer än missnöjd.
Var helt hundra på att jag snabbt som ögat skulle hitta min favvo tapet.
Så blev det dock inte.
Tomhänt och lite nere fick jag åka hem igen.
Men nu har jag iallafall googlat runt lite och fått lite inspiration :)
Så ska så fort som möjligt trippa tillbaka till tapetbutiken någon dag och bläddra i eco white kollektionen :D

Håller tummarn för att jag hinner hitta en tapet till köket snarast.
Nu i veckan vore kanonbra.
Men tror mer på någon gång den här månaden.


Helst skulle jag vilja ha den tanken på tapter men med mindre moderna mönster.
Lite lantligt fast bara i olika vita nyanser inte massa rosa blomor eller plåtter.
Inte heller en tapet i beige ton utan vit med vitt mönster.
Fast ett gammaldags mönster.
Inte randigt heller.
Jag krävande??
näää inte ett dugg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0