ringaren i notre dame

Har så satans ont i ryggen!! Känner mig som Ringaren i notre dame.
Vad vet jag men han ser ut att ha ont i ryggen.
Har vart snorkallt i sthlm idag och blåsigt kastvindar!! Allt annat än en mysig dag i solen..
Stressa runt med dåligt lokalsinne, oläslig iphone gps som förutsätter att man iofs.
kan läsa av kartaset.
Tycker att alla säger att allt (som där kallas promenadavstånd) är jättenära
när man ska ta sig från punkt a till b i sthlm.
Fast det betyder då nära i sthlms mått mätta.
Dvs. flera flera kvarter upp och ner runt och femhundraelvameter till.
Kanske kan vara så att det kändes längre pga tröttheten och kylan och kastvindarna shhh
Suck suck suck. Lunchen på kungshallen sög oxå.
Men sällskapet var trevligt så allt var inte pest och pina! :D
Trots att vädret var hemskt som sagt.

Det jag ville ha sagt var väl egentligen att jag gått och spänt mig
jag frusit som en nakenhund på mount everest typ.
Därför har jag sjukt ont i ryggen. Säkerligen därför. Skitväder.

Våren var ju typ här nyss?? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0