tacobar vs. vapiano

TACOBARS nacho deluxe.
Tacos är en personlig favorit :D
På tacobar var det helt okey.
Prisvänligt (68kr)
Det var heller inte smaklöst så det var inte det.
Men jag tycker det är godare när jag gör tacos hemma så..
Nej jag kommer iallafall inte springa till tacobar nästa gång tillfälle ges.
Dessutom så verkade dom sakna fullständiga rättigheter :(
Så ett glas vin som vi hade tänkt till maten fick vänta
...
Så vi gick förbi vapiano påvägen hem :D yeeey
Vapiano var precis som sist jag var där hur trevligt som helst!!
Rosévinet får verkligen :thumbup:
Idag blev det Vapiano till lunch oxå :D
Varför välja bort ett vinnande koncept? :p
Ceasar yummie yummie!!
dessutom är ju toaletterna på vapiano hur tjusiga som helst :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0