trötta gamla blonda hår

Idag har jag även stirrat mig blind på olika färger på löshår på rapunzelofsweden.se
Jag kan nog inte med ord beskriva huuuur trött jag är på min hårfärg.
Sist jag exprimenterade och faktiskt vågade beställa något nytt än min vanliga blonda färg så blev det ju sisådär.
Jag beställer alltid alltid alltid hårfärg #613 som jag sedan tvättar med silvershampoo och VIPS så är det EXAKT min blonda nyans. Sjukt enkelt och lättsamt.



MEN
Som sagt så skulle jag vilja ha mörkare hår.
Helst massa massa slingor i bara någon nyans eller två mörkare.
Fortfarande blond men inte lika blond om ni förstår..
Så sist beställde jag #P27/613
verkade ju toppen med mörka slingor i min annars vanliga hårfärg.
Problemet var att det var fööör mycket mörkt i håret.
suck suck suck.
Så det håret får användas som underhår så det iallafall blir lite slingat
och ger känslan av mindre superduperultra blondie me. 
Det funkar :)



nu när jag tittar på bilderna så framgår ju inte skillnaden..
det skyller jag på min usla mobilkamera.


Men hur som nu blev det samma gamla blonda färg som jag klickade hem för
hundraelfte gången nu IGEN ikväll.
Jag blir galet trött på mig själv men hittar liksom ingen utväg på problemet??
Funderar på att slinga det satans håret själv.
Istället för att beställa färdigslingat, bli missnöjd, skicka tillbaka, beställa nytt.
osv osv osv.

Visst jag är medveten om risken att det blir grönt eller grått GAAAAH
men vågar man så vinner man inte heller.

eller hur? :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0