Walk in closets

I våran lägenhet finns det inte bara en utan två walk in closets!!
Lyx kan tänkas. Vad alla tjejer vill ha.. visst visst.
Men nu är det så att det är blandat hej vilt med
handdukar, Daniels kläder, mina kläder, tecken, kuddar, väskor, skor m.m
Listan kan göras lång.
Att styra upp det är nog ganska enkelt.
Till att börja med så ska jag beslagta min favorit och göra till min alldeles egna.
Tyvärr så är den med mest potential desto värre minst.
Men det är helt okey.
Då blir det ju rättvist på något vis ändå :D

Daniel får den stora, men får ha alla handdukar och dylikt i den.
Medans jag får den lilla, men som därmed blir min bara min.
Låter som ljuv musik i mina öron.

Vill börja fixa och dona nuuuu!!

Men det krävs nog en tripp eller två till typ IKEA.
För förvaringen är lite sisådär i den lille.
Men hyllplan finns och plats för att hänga massa kläder :D

Det som fattas är lite lådor eller liknande..

Hmmmms..





Daniels blivande





Min blivande

Ett litet tillägg. Varför jag väljer som jag gör är för att det bor jordens fulaste garderober i den stora klädkammaren. Fult golv har båda två.
Ibland är det så surt att man bor i hyresrätt.
Hade det vart bostadsrätt skulle jag byta golven illa kvickt.


JAG BLIR SÅ TAGGAD AV DET HÄR PROJEKTET

weeeeeeeeeeiii

:D

:D

:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0