älskade LUDDE

Då vi har ett faktiskt onödigt stort vardagsrum så har vi haft ett halvtomt rum för länge.
Ena halvan består som hos de flesta av soffa, bord, tv, tvbänk och dylikt.
Men så är det ju andra sidan av rummet som har vart ett stort frågetecken.
What to do, what to do... hmmmms
Myshörna? spelhörna med wii och massa skoj (var en av Rebeckas alla förslag) hihi
Eller kanske barbord eller matsals del??
Efter mycket om och men så blev det bestämt. Myshörna i ena hörnet och sekretär (som ni såg i förra inlägget)
med plats för dator och "viktigpapper" i andra hörnet.
Jag har alltid velat ha en IKEA LUDDE fårskinns sak.
Nu hittade jag en plats för den lilla mjuka mysisen :D
Lyckan är total.
Fattas bara en matta, golvväxt, litet sidobord och piff.
Sen är det klart!! yeeeey



Här kommer jag säkerligen inte läsa massa böcker som är tanken.
Men visst ser det himla trevligt ut ändå ;p

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Såå fint sååå hjärtat mitt!:)

2011-01-11 @ 15:55:34
Postat av: louise

tack vännen :)

2011-01-11 @ 16:58:32
URL: http://louiseomalltochinget.blogg.se/
Postat av: Jessica

Fy tuusan vad mysigt!

2011-01-13 @ 22:34:32
URL: http://luppans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0