chick flick minsann!!

Filmen var rena tjejfilmen!! Me like :D
Verkligen att rekommendera på ett pyjamasparty.
Eller varför inte titta på den själv så får du dessutom behålla allt godis själv.
Skämt och sido, det var verkligen en feel good film.
Uptown girls var riktigt bra.
Lättsam, glad, tjejjig, sorglig, romantisk.
Allt sånt som alla girly girls vill att en film ska va.
Det här är en kanonfilm för er som likt mig inte gillar skräckisar.
Skulle iallafall aldrig se en på egen hand.
Då ligger jag vaken vettskrämd till solen går upp.
Åtminstone om jag inte lyckas hitta nå riktigt roligt och simpelt program att runda av med.
Simpsons eller 2½ men brukar fungera :)
Tipsar Louise är i farten.

Jag gick upp typ 8 imorse och kan på fullaste allvar inte förstå att klockan bara är 22.35.
Gäääääääääääääsp

tjing tjong på er sålänge.

Nu ska jag umgås med min kärlek. bums!
Imorgon flyr han staden i utbildningssyfte.
FAST den här gången är det lite mindre synd om mig iallafall :)
Jag ska inte vara alldeles allene.
Lovisa min vän kommer till undsättning tjohoooo
Pyjamasparty it is!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0